درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تلفنی تحصیلی رایگان


مشاوره تلفنی تحصیلی مشاوره تحصیلی رایگان

مشاوره تلفنی تحصیلی رایگان یکی از بهترین روش های مشاوره می باشد که در آن دانش آموز یا دانشجو می تواند با برداشتن گوشی و تماس با مشاور کم هزینه در سریع ترین زمان به جواب سوال خود را دریافت نماید، مشاوره تحصیلی رایگان تلگرام نیز همراه با مشاوره تحصیلی رشته انسانی و ریاضی و تجربی، مشاوره تحصیلی رایگان ارشد و ... یکی دیگر از خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش می باشد که در ادامه کامل توضیح داده شده است.

مشاوره تحصیلی رایگان تلگرام

مشاوره تحصیلی رایگان تلگرام درخت دانش یک روش بسیار کم هزینه می باشد که هر اوطلب بعد از یک بار مشاوره وارئ کانال تلگرام مشاوره تحصیلی خواهد شد و در آنجا به تمام سوالات دیگر کتقاضی پاسخ داده خواهد شد

مشاوره تحصیلی رایگان رشته انسانی

در تمامی کشورها برای رسیدن به آینده روشن و اکتسابی معمولا از مشاوران و از خدمات و راهکارهای مشاوره ای آنها استفاده کرده و بهترین مسیرها را انتخاب می کنند. از سال 2013 به بعد اهمیت خدمات مشاوره تحصیلی رایگان رشته انسانی درخت دانش در کشور ما به طور چشمگیری روند رو به افزایش داشته و ضرورت مشاوره تحصیلی در موفقیت تاثیر بسزایی دارد.

مشاوره تحصیلی رایگان

مشاوره تحصیلی رایگان در تهران

دانش آموزان بسیاری از مناطق در ایران به خاطر دوری از محیط شهری نیاز به پیمودن مسافت زیاد و متحمل شدن هزینه زیاد و مشکلاتی از این قبیل، می توانند با گرفتن یک شماره از مشاوران مجرب و متخصص با اطمینان کامل و بدون هزینه به صورت مشاوره تلفنی رایگان درخت دانش مشاوره گرفته و مشکلات و ابهامات تحصیلی خود را رفع نمایند.

در گذشته به دلیل نبودن شماره های دیجیتالی 909 مشاوره تحصیلی رایگان چیست؟ داوطلبان مستعد کنکوری زیادی با وجود رتبه و تراز بسیار عالی ناگزیر انتخاب رشته خود را با مشورت افراد غیر متخصص انجام داده و رشته و دانشگاهی که شایسته رتبه و تراز کسب شده داوطلب بوده، به دست نیاورده و بار افسوس و پشیمانی را تا آخر عمر با خود به همراه دارد.

 

مشاوره تحصیلی رایگان در تهران یا Academic advice درخت دانش با توجه به پایین ترین تعرفه هزینه و بهترین کیفیت خدمات آموزشی نسبت به مشاوره های تحصیلی دیگر(دقیقه ای 2000 تومان) پیشنهاد می کنیم هزینه های هنگفتی را برای خدمات جزئی پرداخت نفرمایید.

کارشناسی ارشد بدون کنکور ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون آزمون


نحوه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 98

خبر فوری (26 تیر ماه 98)» انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98  با آزمون آغاز شد داوطلبان می توانند برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و شرایط بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایند و برای اطلاع از رشته های بدون کنکور ارشد تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به صورت بدون کنکور و معدل و همچنین انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 دانشگاه آزاد توضیح دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

[caption id="attachment_18045" align="aligncenter" width="300"]کارشناسی ارشد بدون کنکور کارشناسی ارشد بدون کنکور[/caption]

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 چگونه است؟

ما معمولا به سه روش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد در سال 1398 داریم:

  1. ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98
  2. ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98
  3. ثبت نام به صورت فراخان دانشگاه ها و رتبه های ممتاز هر دانشگاه

توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد، نحوه ورود به رشته ها، زمان و شرایط لازم، معدل لازم برای قبولی در دانشگاه های سطح بالا و انجام تمامی مراحل ثبت نام و ... می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان ارشد درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد آزاد بدون کنکور بر اساس استعداد درخشان (شرایط جدید اعلام شد) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت با آزمون و بدون آزمون اقدم به جذب دانشجو می نماید.

ثبت نام داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور کارشناسی ارشد برای نیمسال دوم آغاز شده است که در حال حاضر پردیس بین المللی ارس تبریز، دانشگاه بوعلی دانشگاه خوراسگان، دانشگاه تهران و ..... انجام می پذیرید داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

کارشناسی ارشد بدون کنکور ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون آزمون

این بند شامل فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد خواهد بود. داوطلبان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون مجاز به انتخاب حداکثر 100 رشته محل از یک مجموعه از جدول شماره یک دفترچه راهنما هستند. این داوطلبان  با پرداخت 460000 ریال ثبت نام اینترنتی خود را انجام خواهند داد.

داوطلبان باید حتما فارغ التحصیل مقطع کارشناسی بوده و رشته انتخابی متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیل دوره کارشناسی خود را در مجموعه انتخاب نماید.

اولویت پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد بدون کنکور

 

اولویت پذیرش دانشجو در بدون کنکور دانشگاه ازاد مقطع کارشناسی ارشد در رشته محل دانشگاهی فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی اوست. چنانچه به هر دلیلی مانند محدودیت ظرفیت پذیرش یا عدم ارائه آن رشته در دانشگاه مورد نظر باشد، اولویت پذیرش 100 کد رشته محل انتخابی خواهند بود.ضمنا نقل و انتقالات دانشجویی دربدون آزمون این دانشگاه امکان پذیر نیست.

www.student.saja.medu.ir سایت نتایج ثبت نام مدارس شاهد

www.student.saja.medu.ir سایت نتایج ثبت نام مدارس شاهد

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم از 25 تیر ماه به بعد در saja.medu.ir سایت منتشر خواهد شد سوال بیشتر دانش آموزان از مشاوران ما این است که چگونه نتایج رو مشاهده کنیم و سایت مشاهده نتایج در سایت سجا کدام قسمت می باشد.

توصیه می شود: برای اطلاع از نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد، مدارک لازم ثبت نام، روش قبولی لیست های ذخیره ردیف ها، اعتراض به نمره و قبولی و ... می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید. و یا برای مشاهده اعلام نتایج بر روی سایت student.saja.medu.ir کلیک نمایید.

ویرایش ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم در saja.medu.ir سایت

ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 تا لمروز 24 تیر ماه مهلت ثبت نام دارد نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 این مقطع با تمامی مقاطع در سایت سجا متفاوت می باشد، درج معدل، انتخاب رشته با مدرسه شاهد و درج سهمیه های عادی می تواند نقشی تعیین کننده در قبولی این مقطع باشد

توصیه می شود قیل از ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 پایه هفتم و دهم (متوسطه اول و دوم) حتما توصیه های زیر را برای افزایش شانس قبولی در نظر بگیرید.

saja.medu.ir سایت
saja.medu.ir سایت

سامانه نتایج ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سامانه نتایج ثبت نام مدارس شاهد 98-99

خبر فوری ( 24 تیر ماه 98): سامانه اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم تا امروز دوشنبه ادامه خواهد داشت و زمان اعلام نتایج مدارس شاهد دوره متوسطه دوم نیز از تاریخ 25 تیر ماه به بعد می باشد، برای مشاهده می توانید بر روی لینک رنگی کلیک نمایید.

دانش آموزان می توانند برای مشاهده اعلام نتایج خود ، مدارک لازم ثبت نام حضوری، اطلاع از ردیف ذخیره و .. با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حاصل نمایند و یا بر روی سامانه اعلام نتایج مدارس شاهد کلیک نمایند.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98-99 تمدید شد

سایت ثبت نام مدارس شاهد دوره متوسطه دوم پایه نهم به دهم تا 24 تیر ماه تمدید شد، امسال برای مقطع دوم متوسطه شرط معدل خواهیم داشت که معدل هر کدام از دانش آموز ها جز امتیاز محسوب شده و با مقاطع دیگر متفاوت می باشد نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه دهم دوره دوم متوسطه در انتخاب رشته و مدرسه با مقاطع دیگر متفاوت می باشد.

توصیه می شود قبل از ورود به سایت ثبت نام دانش آموزان شاهد تمام پایه ها و میان پایه ای حتما برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام بر روی ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 (دبیرستان متوسطه اول) ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 ( متوسطه دوره دوم ) کلیک نمایید و برای انجام تمامی مراحل ثبت نام و درج امتیاز و انتخاب مدرسه با مشاوران سجا درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99
سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 98-99

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 98-99

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 98-99 از 25 تیر ماه به بعد در سایت اعلام نتایج مدارس شاهد منتشر خواهد شد که به تمامی دانش آموزان دوره متوسطه دوم توصیه می شود:

لینک مستقیم مشاهده نتایج در ادامه مقاله به رنگ قرمز نشان داده شده است و توصیه می شود که قبل از مشاهده حتما از مدارک لازم و همچنین نحوه دریافت و لیست ردیف ذخیره ها در سامانه سجا و .. مقاله را مطالعه نمایید و یا با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل در تماس باشید و قبل از ورود به سایت حتما مراحل تصویری شاهده نتایج رو مطالعه نمایید.

راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد دوره متوسطه دوم 98-99

راهنمای تصویری مشاهده نتایج مدارس شاهد به این صورت می باشد طبق عکس زیر گام اول وارد سایت اعلام نتایج مدارس شاهد شده و بر روی نوار سمت چپ ورود دانش آموزان کلیک مایید که در زیر آدرس آن را قرار داده ایم.

گام دوم با در دست داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه (6 رقم سمت راست) یعنی به عنوان مثال دانش آموزی با سریال شناسنامه: 35 ب 523941 تنها عدد شش رقمی سمت راست را باید در جدوا دوم وارد نماید طبق عکس زیر در صورت هر گونه مشکل در عدم مشاهده با مشخصات دانش آموز با مشاوران ما در تماس باشید.

[caاعلام نتایج مدارس شاهد 98-99ption id="attachment_17771" align="alignnone" width="300"] اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99[/caption] [caption id="attachment_17772" align="alignnone" width="300"]مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99

سایت اعلام نتایج پیش ثبت نام مدارس شاهد www.saja.medu.ir

سایت سجا تنها سایت رسمی پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و سامانه اعلام نتایج مدرسه شاهد می باشد به نشانی اینترنتی: www.saja.medu.ir

نحوه اعلام نتایج مدارس شاهد بر چه اساسی و چگونه است؟

نتایج پیش ثبت نام در مدارس شاهد و اعلام نتیجه در تمامی مقاطع بر اساس امتیازات دانش آموز و ظرفیت مدارس انجام خواهد شد و اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد یا عدم پذیرش به یکی از طریق زیر اعلام خواهد شد:

  1. قرار گرفتن در لیست اصلی مدرسه (دانش آموزان طرح هدف)
  2. قرار گرفتن در لیست ذخیره
  3. عدم پذیرش در مدرسه

قرا گرفتن در لیست اصلی مدرسه در اعلام نتایج شاهد 98

ثبت نام دانش آموزان طرح هدف یعنی دانش آموزان خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران درم مدارس شاهد به معنی ثبت نام قطعی این دانش آموزان در مدرسه شاهد است و در لیست اصلی مدرسه قرار خواهند گرفت.

قرار گرفتن در لیست ذخیره اعلام نتایج مدارس شاهد 98

پس از دانش آموزان طرح هدف در مدارس شاهد دانش آموزان دارای امتیاز بالا در اولویت ثبت نام مدارس شاهد 98 هستند که این دانش آموزان در لیست ذخیره اعلام نتایج مدارس شاهد هستند تا بررسی مدارک این دانش آموزان که امتیاز مربوزه را در هنگام پیش ثبت نام مدارس شاهد 98 وارد نموده اند.

عدم پذیرش در اعلام نتایج مدارس شاهد امسال 1398

ثبت نام مدارس شاهد بر اساس امتیازات دانش آموزان و ظرفیت مدارس انجام خواهد شد بر همین اساس اگر مدرسه ظرفیت موجود خود را پر کرده باشد شانس پذیرش دانش آموزان بدون امتیاز و با امتیاز پایین خیلی کم خواهد شد.

]