درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت اینترنتی آغاز شد


ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت اینترنتی آغاز شد

خبر فوری (30بهمن 97): ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور که به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشد، آغاز شد، داوطلبان توجه داشته باشند بدون در دست داشتن شماره دانشجویی (ثبت نام هشت مرحله ای) هیچ ثبت نامی به صورت مراجعه به دانشگاه صورت نخواهد گرفت.

داوطلبان برای اطلاع از نحوه ثبت نام 8 مرحله ای قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه و دریافت شماره دانشجویی، تکمیل فرم های تعهد نامه و آپلود کامل مدارک می توانند با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایند و یا ادامه مقاله را با دقت مطالعه نمایید.(مراحل ثبت نام 8 مرحله ای همراه با عکس)

زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون نیمسال دوم مشخص شد

زمان ثبت نام حضوری بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 روز های سه شنبه (97/11/30) و چهارشنبه (1 اسفند ماه 97) می باشد که داوطلبان مورد پذیرش واقع شده باید توجه داشته باشند نسبت به اولویت و دانشگاه انتخابی با توجه به اطلاعیه های دانشگاه مربوطه و مدارک لازم حتما قبل از مراجعه حضوری ثبت نام 8 مرحله ای بدون کنکور خود را انجام دهند.

ثبت نام 8 مرحله ای قبل از مراجعه حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور و دریافت شماره دانشجویی را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور چگونه است؟

سالهای گذشته ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد کاملا به صورت حضور در دانشگاه و ارائه مدارک به دانشگاه بود و تمامی مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد در خود دانشگاه انجام میشد.

اما امسال ثبت نام حضوری بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 بستگی به دانشگاه قبولی داوطلب به صورت اینترنتی و آپلود مدارک می باشد و تنها دانشگاه مدارک را به صورت حضوری بررسی می نماید که در ادامه مقاله مراحل را کامل و گام به گام توضیح خواهیم داد.

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور کدامند؟

مدارک لازم ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97-98 شامل:

  1. کارت ملی
  2. شناسنامه (کپی تمامی صفحات)
  3. مدرک دیپلم
  4. مدرک پیش دانشگاهی
  5. عکس 3*4
  6. کارت پیان خدمت(در صوت نداشتن معایت تحصیلی)

مدارک ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد را باید در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور آپلود نمود و تمامی مراحل ثبت نام را که در زیر توضیح خواهیم داد کامل انجام داد و شماره دانشجویی دانشگاه آزاد دریافت کرد.

نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم

نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد به این صورت است که بعد از مشاهده نتایج خود بر اساس دانشگاهی که در کارنامه بدون کنکور درج شده است که قبول شده اید وارد سایت دانشگاه آزاد مربوطه شده و مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را که شامل مراحل زیر می شود انجام خواهیم داد.

"ثبت نام اینترنتی غیر حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید"

مراحل گام به گام ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل:

  1. ثبت اطلاعات فردی
  2. ثبت مدارک اسکن شده
  3. ثبت مدارک نظام وظیفه
  4. ثبت فرم ها وتعهدات
  5. ثبت فرم مشاوره
  6. ثبت فرم تعهد
  7. پرداخت شهریه
  8. دریافت شماره دانشجویی و کد رهگیری ثبت نام

مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل 8 مرحله می باشد که کاملا به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه آزاد قبولی دانشجو انجام خواهد گرفت برای اطلاعات بیتشر و انجام تمامی مراحل ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943(بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

ثبت اطلاعات فردی ثبت نام حضوری نیمسال دوم دانشگاه ازاد بدون آزمون

اولین مرحله ثبت نام ثبت اطلاعات فردی، تاریخ تولد، مشخصات فردی و آدرس و .. می باشد که در عکس زیر می توانید بندهای آن را مشاهده نمایید.

"ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد خود را به مشاوران ما بسپارید"

ثبت اطلاعات خانوادگی و شغلی

ثبت اطلاعات خانوادگی و شغلی جز مواردی است که داوطلب می تواند به صورت اختیاری تکمیل نماید و در عکس زیر می توانید بندهای آن را مشاهده نمایید.

مرحله آخر دریافت شماره دانشجویی و کد رهگیری ثبت نام

زمانی که تمامی مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور را به صورت صحیح انجام داده باشیم می توانیم شماره دانشجویی دریافت نماییم.

ثبت نام حضوری در دانشگاه بعد از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم تنها به صورت اینترنتی می باشد که توصیه می شود برای انجام تمامی مراحل با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت حضوری و به صورت اینترنتی می توانید بر روی زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور کلیک نمایید.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 اعلام می شود


نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 اعلام می شود

با توجه به اینکه دانشگاه آزاد جهت فراهم نمودم تحصیل بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان هر نیمسال از زمان جهت پذیرش دانشجو بدون کنکور به صورت بهینه استفاده خواهد نمود بر همین اساس زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 از شنبه 27 بهمن ماه یعنی اواخر بهمن ماه اعلام خواهد شد و داوطلبان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی بدانند که این ترم حتما اعلام نتایج خواهیم داشت و از اسفند ماه می توانند سر کلاس حضور یابند.

برای اطلاع از زمان دقیق و تاریخ اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ترم بهمن 97-98 می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و یا عضو کانال تلگرام بدون کنکور درخت دانش شوید.

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد امروزه یکی از نگرانی های داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه نیمسال دوم شده است، زیرا بر این باورند که تاخیر در اعلام نتایج بدون کنکور بهمن 97 نشانه این است که دانشگاه ظرفیت خالی برای پذیرش نیمسال دوم  ندارد.

در این مقاله قصد داریم به زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 بپردازیم که چه زمانی نتیجه بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم اعلام خواهد شد و از چه طریقی می توان نتایج بدون کنکور را مشاهده کرد.

 

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاداعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 97

تصور بسیاری از داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد بر این است که چون واژه بدون کنکور بر روی این عنوان هست پذیرش صد در صد هست اما باید خاطر نشان کرد که بدون کنکور دانشگاه آزاد و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد هیچ تفاوتی با هم دیگر ندارند و اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 97 دانشگاه آزاد و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد یک موضوع و با دوعنوان متفاوت هستند.

مشاهده نتایج بدون کنکور در azmoon.org دانشگاه آزاد

یکی از سوالات داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد سایت دانشگاه آزاد مشاهده نتایج دانشگاه آزاد می باشد که باید گفت تنها مرجع رسمی مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org می باشد.

مشاهده اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

برای مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد می توان در سایت  azmoon.org دانشگاه آزاد که در ادامه کاملا نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 را برای داوطلبان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 97 توضیح خواهیم داد.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای مشاهده نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 97 یا همان نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد azmoon.net با در دست داشتن گذرواژه و شناسه کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور به همراه کد ملی می توان اقدام نمود.

اقدامات پس از اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور

اولین اقدام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد نیمسال دوم با مشخص شدن واحد دانشگاهی پذیرفته شده انجام ثبت نام 8 مرحله ای واحد دانشگاهی مربوطه و دریافت شماره دانشجویی می باشد.

دومین اقدام آماده نمودن مدارک لازم برای ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور و مراجعه حضوری به دانشگاه آزاد برای ثبت نام نهایی نیمسال دوم 97 می باشد.

سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی: azmoon.iau.ac.ir

معرفی سایت آزمون azmoon.org دانشگاه آزاد


 معرفی سایت آزمون azmoon.org دانشگاه آزاد

سایت دانشگاه آزاد azmoon.org بعد از اعلام نتایج ذخیره ها و انتخاب رشته مجدد بدون کنکور ذخیره های دانشگاه آزاد در حال بروز رسانی است و چند مدتی است که از سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بر روی سایت جدید دانشگاه آزاد به آدرس: azmoon.iau.ac.ir انتقال یافته است، سایت آزمون دانشگاه آزاد یکی از جامع ترین سایت های سنجش و پذیرش کشور می باشد که تمامی خدماتی که در ادامه توضیح خواهیم داد مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی ایران می باشد.

خدمات سایت دانشگاه آزاد و لینک مستقیم ورود به هر کدام

خدمات سایت دانشگاه آزاد azmoon.org از این قرار است:

  1. ثبت نام دانشگاه آزاد
  2. انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  3. اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم
  4. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور
  5. مشاهده نتایج دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد

نکته قابل توجه1: ثبت نام آزمون سراسری 98 دانشگاه آزاد با آزمون کنکور سراسری 98 به دلیل اینکه ادغام شده است و ثبت نام دانشگاه آزاد در سایت سنجش انجام می شود و همزمان با ثبت نام کنکور سراسری می باشد.

سایت ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد تنها سایت انتخاب رشته و ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97، مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور سراسری و ... می باشد و تمام اعلام نتایج آزمون ها و سامانه انتخاب رشته آزمونها در این سایت انجام می گیرد.

برای مشاوره ورود به سایت و نحوه صحیح ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با معدل مورد نیاز و انتخاب رشته بر اساس فاکتور های جدید و دریافت و مشاهده نتایج می توانید به راحتی از سراسر کشور با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید

لینک مستقیم ورود به سایت azmoon.org دانشگاه آزاد

برای ورود به سایت آزمون azmoon.org دانشگاه آزاد می توانید بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید ولی قبل از ورد به خدمات و نحوه ثبت نام و معرفی سایت و نحوه مشاهده نتایج آشنا شوید.

 

azmoon.org دانشگاه آزاد

در چوبی

خرید در چوبی اپارتمانی استاندارد از دغدغه های خریداران این کالا محسوب می شود که از طریق مراجعه به سایت خرید اینترنتی در چوبی اپارتمانی امکان پذیر می باشد.

خرید اینترنتی انواع در چوبی اپارتمانی چگونه صورت می گیرد؟

از انواع درهای استاندارد مخصوص اپارتمان در بازار که مدل های مختلف آن عرضه شده در چوبی اپارتمانی می باشد. در چوبی اپارتمانی که با استفاده از چوب درجه یک و مرغوب تهیه شده قابلیت نصب در داخل اپارتمان و بخش خارجی را دارد. همچنین قیمت فروش درهای چوبی اپارتمانی نسبت به سایر درهای اپارتمانی ارزان تر می باشد. جهت تهیه نمونه های جدید و شیک درهای چوبی اپارتمانی می توان از طریق سایت های معتبر اینترنتی اقدام نمود.

یکی از اولین چیزهایی که از یک آپارتمان در معرض دید مهمانان قرار می گیرد در اصلی آن می باشد. از این رو افراد برای انتخاب در اپارتمان خود وسواس زیادی دارند و به دنبال تهیه زیباترین و شیک ترین نمونه های در هستند. در حال حاضر در نمایندگی های عرضه در مدل های مختلف این محصول عرضه شده که از تنوع در طرح و نوع  مواد اولیه مورد استفاده در ساخت برخوردار می باشد. از بهترین این درها می توان به در چوبی اپارتمانی اشاره کرد.

در چوبی اپارتمانی

چوب یکی از بهترین مواد اولیه برای تهیه انواع محصولات از جمله درهای اپارتمانی می باشد که در تولیدی های ساخت در و پنجره به کار گرفته می شود. از آنجا که انواع درهای چوبی آپارتمانی دارای طرح های طلا و منحصر به فرد هست با استقبال خریداران روبرو بوده و جهت نصب در اپارتمان ها استفاده می گردد. از طرف دیگر درهای چوبی از استقامت بالایی در برابر تغییرات دمایی برخوردار بوده و عمر مفید طولانی دارند.

در حال حاضر در بازار انواع درهای چوبی عرضه شده که در ساخت آن از چوب های متنوع و استاندارد استفاده می شود. اکثر درهای چوبی اپارتمانی از چوب درختانی از قبیل گردو، بلوط و ماهون تولید می گردد که استانداردهای لازم برای ساخت در را دارد. با انتخاب طرح های شیک و مدرن درهای چوبی می توان از آن برای در اصلی اپارتمان و اتاق بهره گرفت.

خرید در چوبی اپارتمانی

با توجه به مزایای استفاده از درهای چوبی برای بخش های بیرونی و داخلی اپارتمان خرید و فروش این درها به صورت گسترده در سراسر کشور صورت می گیرد. تهیه در چوبی استاندارد و باکیفیت یکی از دغدغه های خریداران این کالا می باشد.

از دیگر فاکتورهای مهم در تهیه انواع در چوبی قیمت خرید این محصولات است که عوامل مختلفی در تعیین آن نقش دارد. نوع چوب مورد استفاده برای ساخت در، نوع تزئینات به کار رفته در آن، برند تولید کننده محصول و ابعاد بخشی از عوامل موثر در قیمت درهای چوبی اپارتمانی محسوب می شود. با توجه به عوامل فوق در بازار انواع درهای چوبی با تنوع در قیمت ارائه شده است که قدرت انتخاب بالایی به خریدار می دهد.

خرید اینترنتی در چوبی اپارتمانی

در حال حاضر برای خرید انواع درهای چوبی اپارتمانی راهکارهای مختلفی وجود دارد که منجر به دریافت بهترین این کالا با قیمت مناسب می شود. اقدام از طریق سایت خرید اینترنتی درهای چوبی بهترین راه برای تهیه جدیدترین نمونه های در چوبی موجود در بازار می باشد که مزایای متعددی به همراه دارد.

از مزایای خرید اینترنتی انواع درهای چوبی اپارتمان دریافت اطلاعات و مشخصات لازم در قالب راهنمای خرید در چوبی اپارتمانی می باشد که به مشتری جهت خرید بهتر کمک می کند. از طرف دیگر قیمت خرید انواع این درها از طریق سایت های اینترنتی معتبر نسبت به سایر روش های خرید ارزان تر تمام می شود. از بین سایت های معتبر فروش درهای چوبی می توان به سایت فروشگاهی بی تو بی اشاره کرد که مدرن ترین این درها را با نرخ استاندارد و در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتری می رساند.

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 منتشر شد


دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 منتشر شد

سرانجام پس از کش و قوسهای فراوان تکلیف کنکور 98 مشخص شد: کنکور 98 اولین وشاید آخرین کنکوری است که برای دو دسته از داوطلبانی که در نظام قدیم و نظام جدید فارغ التحصیل شده اند سوالاتی جداگانه طرح خواهد شد که دغدغه و سوال بسیاری از متقاضیان کنکور است که تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟

خبر فوری: ثبت نام کنکور 98 تمامی رشته ها (نظام جدید و نظام قدیم) آغاز شد لطفا برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام کنکور 98 همراه با تصویر، دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 98 با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک ثبت نام کنکور سراسری 98 کلیک نمایید، توصیه می شود که حتما قبل از ثبت نام موارد زیر را که امسال به دفترچه نظام جدید اضافه شده است کامل در فرم ثبت نام کنکور 98 خود رعایت نمایید.

ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدیدثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید

اقدامات لازم جهت ثبت‌ نام‌ کنکور سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم

ثبت‌ نام برای پذیرش در رشته‌های با آزمون کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 1398 و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی، منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است؛ لذا داوطلبان لازم است که ابتدا دفترچه ثبت‌نام کنکور سراسری 98 را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام کنکور 98 در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌ نام کنکور سراسری 98

متقاضیان ثبت‌ نام درآزمون سراسری 98 با دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور 98 از پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان، ضمن مطالعه دقیق آن برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌ نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه ایثارگران که در این دفترچه راهنما درج شده است، در صورتی که دارای شرایط مندرج در دفترچه ‌باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کنکور 98 نمایند.

پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور 98

پرداخت هزینه ثبت‌ نام کنکور سراسری 98 منحصراً به صورت اینترنتی و به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب انجام می‌ شود و داوطلبان با پرداخت مبلغ 27500 تومان به عنوان وجه ثبت‌ نام شرکت در آزمون سراسری 98، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

افزایش 600 تومان هزینه پیامکی ارسال شماره سریال ثبت نام

به منظور استفاده از خدمات پیام کوتاه در مراحل مختلف فرآبند ثبت نام کنکور 98 با انتخاب گزینه مربوطه و چرداخت 600 تومان مضاف بر 27500 توامن چرداخت نمایید که جمعا 28100 تومان می باشد.

هزینه ثبت نام دانشگاه پیام نور کنکور سراسری 98

چنانچه داوطلبی علاقه‌ مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌ نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشد نسبت به پرداخت مبلغ 13800 تومان و دریافت سریال 10 رقمی اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان و تربیت رجایی 98

در رابطه با نحوه اعلام علاقه‌ مندی به رشته‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران، به اطلاع می‌رساند که در صورت اخذ مجوزهای قانونی توسط وزارت آموزش و پرورش از مراجع ذیصلاح برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های فوق، موضوع در مرحله انتخاب رشته‌های تحصیلی (حدود دهه دوم مرداد ماه سال 98) اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید

در ثبت نام کنکور سراسری 98 هر داوطلب در چند گروه آزمایشی می تواند شرکت کند؟

تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ اینکه یک داوطلب می تواند در 2 یا 3 زیر گروه آزمایشی شرکت کند به این معناست که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب یکی از گروه‌های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی) به عنوان گروه آزمایشی اصلی، در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود، به عبارت دیگر:

 هیچ داوطلبی نمی‌تواند به طور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید

شرایط ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری 98

  1. اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید 3-3-6 حداکثر تا تاریخ 98/05/31
  2. دارا بودن مدرک پیش‌دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 98/06/31
  3. دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه داوطلبان الزامی است.
  4. دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی هستند حق ثبت‌ نام در آزمون سراسری سال 1398 را ندارند و در صورت ثبت نام در آزمون به عنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

شرایط شرکت در رشته های نیمه متمرکز و دارای مصاحبه کنکور 98

در آزمون سراسری سال 1398 پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی: آهنگسازی، ادبیات نمایشی، ارتباط تصویری، بازیگری ـ کارگردانی، طراحی پارچه، طراحی صحنه، طراحی صنعتی، طراحی لباس، عکاسی، کاردانی هنرهای تجسمی، کتابت و نگارگری، مجسمه سازی، موسیقی نظامی، نقاشی، نمایش عروسکی، نوازندگی موسیقی ایرانی و نوازندگی موسیقی جهانی در گروه‌ آزمایشی هنر و همچنین در رشته‌های علوم ورزشی و آموزش علوم ورزشی به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد.

لذا توضیحات لازم در این خصوص از طریق اطلاعیه‌های مربوط در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید؛ به عبارت دیگر، این رشته‌ ها از ردیف رشته‌های مربوط به پذیرش نیمه متمرکز خارج گردیده و اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی رشته‌های فوق در شهریور ماه سال 98 همزمان با نتایج سایر رشته‌های متمرکز اعلام خواهد شد.

ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام قدیم خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید

شرایط ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده در دوره روزانه کنکور 97

براساس ضوابط، دانشجویان دوره روزانه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در صورتی می‌توانند در آزمون سراسری 98 ثبت‌نام و شرکت نمایند که اولاً واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور باشند و ثانیاً حداکثر تا تاریخ 97/12/25 نسبت به انصراف قطعی از تحصیل در دانشگاه سراسری خود اقدام نمایند.

بدیهی است که داوطلبان مذکور، در صورت عدم شرایط انصراف از دانشگاه روزانه قطعی از تحصیل تا تاریخ تعیین شده، در صورت موفقیت و قبولی در آزمون، مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی جدید خود نیستند و به عنوان داوطلب متخلف تلقی خواهند شد.

تذکر: پذیرفته‌ شدگان‌ دوره‌های‌ روزانه‌ آزمون‌ سراسری‌ 97 (اعم‌ از رشته‌های‌ متمرکز یا نیمه‌متمرکز) در صورت ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1398، ضمن رعایت موضوع تاریخ انصراف، توجه داشته باشند که منحصراً مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیر روزانه (نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس خودگردان، مجازی و رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی) بوده و فقط در این دوره‌ها گزینش خواهند شد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 98 شامل چه کسانی می شود؟

در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت نامی توجه نمایید تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ در نحوه ویرایش شامل:

  1. آن دسته ازداوطلبانی که مشمول سوابق تحصیلی نیستند، اجازه ویرایش کلیه اطلاعات ثبت‌نامی خود را دارند.
  2. آن دسته ازداوطلبانی که مشمول سوابق تحصیلی هستند، اجازه ویرایش اطلاعات خود را دارند؛ اما اجازه ویرایش اطلاعات سوابق تحصیلی را نخواهند داشت.