درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98 شامل چه کسانی می شود؟


ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98 شامل چه کسانی می شود؟

  • شرایط ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98 برای دانشجویان در حال تحصیل در صورتی که تا تاریخ 31/06/98 فارغ التحصیل خواهند شد مجاز به انتخاب رشته در رشته های تحصیلی نیمسال اول می باشند و دانشجویانی که تا 30/11/98 فارغ التحصیل می شوند تنها برای انتخاب رشته های کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم تحصیلی حق شرکت در آزمون کارشناسی ناپیوسته  و انتخاب رشته را دارند.
  • فارغ التحصیلان تمامی مقاطع کارشناسی و بالاتر حق شرکت در این آزمون را ندارند اما دارندگان مدرک معادل کاردانی مورد تایید می توانند در رشته های غیر پزشکی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 98 شرکت نمایند.

تذکر: رشته های تحصیلی ویژه فرهنگیان در هر کدام از رشته های امتحانی مخصوص داوطلبان شاغل رسمی و یا پیمانی آموزش و پرورش می باشد و دیگر داوطلبان نمی تواننند این رشته ها را انتخاب نمایند.

توجه: پذیرفته شدگان گروه آموزشی پزشکی پس از فارغ التحصیل شدن باید برابر طول مدت تحصیل، تعهد خدمت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بسپارند و در صورت استنکاف از انجام تمام یا قسمتی از خدمت تعهد شده، باید دو برابر هزینه تحصیلات را تمام یا به تناسب مدتی که خدمت نکرده اند،بپردازند.

نحوه پذیرش ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98

نحوه پذیرش داوطلبان باآزمون کاردانی به کارشناسی 98 بر اساس نمره کل دروس عمومی و تخصصی  کسب شده توسط داوطلب و از بین داوطلبان حاضر در جلسه آزمون می باشد و نحوه پذیرش داوطلبان بدون آزمون کاردانی به کارشناسی 98 صرفا بر اساس سوابق تحصیلی است و بر اساس معدل کل دوره کاردانی (فوق دیپلم) در کد رشته های انتخابی صورت خواهد پذیرفت.

برای اطلاع از تجانس رشته ها، چگونه برای ادامه تحصیل رشته دلخواه خود را انتخاب کنم، با چه معدلی چه رشته ای قبول خواهم شد؟ مشاوره نحوه ثبت نام و انجام تمامی مراحل ثبت نام، شرایط ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 1398 به صورت حضوری و تلفنی می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98 

نحوه گزینش داوطلبان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98

نحوه گزینش رشته های کارشناسی ناپیوسته 98 به سه صورت است:

  1. گزینش متمرکز عادی
  2. گزینش متمرکز با شرایط خاص
  3. گزینش نیمه متمرکز

گزینش متمرکز عادی:

گزینش داوطلبان در این کد رشته ها بر اساس نمره کل کسب شده یا معدل کل دوره کاردانی می باشد و مصاحبه و آزمون عملی ندارد.

گزینش متمرکز با شرایط خاص:

در دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 98 مقابل این کد رشته ها عبارت با شرایط خاص درج شده است که گزینش آنها طی چند مرحله انجام خواهد شد به این صورت که پذیرش چند برابر ظرفیت این کد رشته ها بر اساس نمره کل آزمون اعلام خواهد شد و داوطلبن جهت مصاحبه و معاینات لازم توسط موسسه یا ارگان زیربط انجام خواهد شد و پس از بررسی نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

گزینش نیمه متمرکز:

پذیرش در این کد رشته ها نیز طی چند مرحله می باشد و آزمون عملی و مصاحبه دارند.

داوطلبان محترم جهت اطلاع از نحوه پذیرش آزمون کارشناسی ناپیوسته، پذیرش رشته های نیمه متمرکز، پذیرش رشته های با شرایط خاص کاردانی به کارشناسی؛، مواد امتحانی رشته های کارشناسی ناپیوسته 98، نحوه پذیرش رشته های پزشکی کنکور کاردانی به کارشناسی 98، ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 98 و دیگر سوالات خود در مورد زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98، رشته های آزمون کاردانی به کارشناسی 98 می توانند از طریق شماره گیری 9099072943  با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.