درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99


ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

  • آزمون تیزهوشان 97-98 با آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 چه تفاوتی دارد؟(شرایط جدید مطالعه مقاله)
  • زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 98-99 چه تاریخی است؟(98/01/28)
  • آیا قبولی بدون آزمون در مدارس تیزهوشان امکان پذیر می باشد؟ (بر اساس استعداد درخشان!)
  • نحوه و شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 چگونه می باشد؟(مطالعه مقاله)
  • سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان؟(سایت آزمون مدارس تیزهوشان لینک ورود مستقیم در مقاله)
  • هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99؟(15 هزار تومان)
  • مدارس تیزهوشان شهر خود را از کجا بیابیم؟(کلیک بر روی لینک مطالعه مقاله)
  • و ... ؟؟؟

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان واجد شرایط مدارس آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 که در پایه نهم متوسطه دوره دوم با ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 ادغام شده است پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

هدف از آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

آزمون مدارس تیزهوشان و ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 ادغام شده و هدف اصلی این آزمون برای شناخت بیشتر استعدادها و توانایی های دانش آموزان مستعد در سطح کشور و یا به طور کلی انتخاب تعدادی از دانش آموزان با ضریب هوشی بالاتر نسبت به بقیه در قالب آزمون تیزهوشان 97 و 98-99 برگزار می شود.

وارد شدن به حیطه آموزشی این مدارس مزایا و معایبی را به همراه دارد، که در ادامه مقاله سعی داریم تعدادی از این مزایا و معایب را خدمت دوستان عزیز ذکر نماییم،

مشاوره پیش ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل پیش ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99، اطلاع از شرایط جدید استعداد درخشان، مزایا و معایب، اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان و از همه مهمتر برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان 98-99، لیست مدارس تیزهوشان تهران و شهرستانها، معرفی منابع تیزهوشان نهم به دهم می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم 98-99

معمولا تمامی متقاضیان و داوطلبان آزمون تیزهوشان 97 و ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 در پایه نهم به دهم در فروردین ماه برای ثبت نام مدارس تیزهوشان اقدام می کنند. آزمون تیزهوشان در پایه نهم به دهم شرایط خاصی دارد چون که مقطع تحصیلی مورد نظر در واقع ورود به متوسطه دوم به شمار می آید.

دوره متوسطه دوم به لحاظ اینکه خیلی حساس می باشد و در انتخاب مسیر تحصیلی آینده تاثیر گذار می باشد از داوطلبان عزیز خواهشمندیم نهایت توجه خود را برای انتخاب رشته و آزمون ورودی تیزهوشان 97 معطوف نمایند.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 مانند آزمون تیزهوشان 97 از تاریخ 28 فروردین آغاز و تا 5 اردیبهشت ماه 1398 ادامه خواهد شد. ثبت نام آزمون تیزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام میشد اما سال تحصیلی 97-98 فقط در یک مقطع و در پایه نهم به دهم انجام خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آزمون های هر کدام از مقاطع بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

حذف پایه ششم به هفتم تیزهوشان

ادغام آزمون مدارس نمونه و تیزهوشان

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 مانند آزمون تیزهوشان 97 شامل :

  1. شرایط عمومی ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99: دارای تابعیت ایرانی
  2. شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس تیزهوشان: دارای معدل بالای 17
  3. شرایط ثبت نام استعداد های درخشان: معدل بالای 19

سایت ثبت نام در آزمون تیزهوشان 98-99

پیش ثبت نام در آزمون تیزهوشان 98-99 به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.medu.ir در بازه زمانی ذکر شده فقط و با پرداخت هزینه انجام خواد گرفت، توجه داشته باشید هر داوطلبی که موفق به پرداخت هزینه ثبت نام نشود، کارت ورود به جلسه آزمون برای آنها صادر نخواهد شد.

اهمیت درس ریاضی و علوم در آزمون تیزهوشان 98-99

وضعیت درسی خوب در ریاضی و علوم لازم است. این دو درس باید کامل و بدون جا انداختن هیچ مطلبی مطالعه شود حل تمرینات و پرسش های کتاب فراموش نشود. موفقیت در این آزمون مستلزم حل کامل سوالات با جواب تشریحی و سپس تست زنی در موضوع مطالعه شده.

رساندن وضعیت تراز این دو درس به بالای 7000 نشانه خوبی برای موفقیت در آزمون است. علوم یکی از درس هایی است که باید برای فهم بیشتر مطالب آن حتما در حین مطالعه از آن خلاصه نویسی کرد و برای درک موضوع از نمودار ها استفاده کنید..

در درس ریاضی معمولا چند سوال پیچیده و مرکب در آزمون هر سال وجود دارند برای حل این مسائل نگران نشوید خود شما آن مسئاله را به چند مسئاله کوچک تبدیل کنید و با حل مرحله به مرحله مسائل ساده به جواب نهایی مسئاله اصلی خواهید رسید چون طراح سوال دو یا سه مطلب درسی را در یک سوال ادغام کرده است.

سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی و ضرایب آنها

  • سوالات استعداد تحلیلی: 15 سوال و 20 درصد نمره ی آزمون به آن تعلق دارد
  • سوالات استعداد تحصیلی: 75 سوال و 80 درصد نمره ی آزمون به آن تعلق دارد

این سوالات به تعداد 90 سوال شامل لیست دروس و ضرایب:

ریاضی 20 سوال ضریب 3
علوم تجربی 17 سوال ضریب 2
زبان و ادبیات فارسی 15 سوال ضریب 2
مطالعات اجتماعی 15 سوال ضریب 1
هدیه های آسمان 8 سوال ضریب 2

بهترین منابع و کتاب های کمک آموزشی آزمون تیزهوشان 98-99

برای هر کدام از عنواین درسی تیزهوشان ده ها جلد کتاب منتشر شده است. که تعدادی از این کتاب ها خیلی بهتر از بقیه هستند و هرکدام از این کتاب های خوب ویژگی های خاص خود را دارند مثلا تعدادی درس نامه های قوی دارند، بعضی ها پاسخ های تشریحی خوبی ارایه کردند و تعدادی دیگر سوالاتی جامع دارند که به خوبی مباحث را پوشش می دهد.

انتخاب این کتاب ها با توجه به ویژگی ها و نقاط ضعف و قوت در هر داوطلب می توانند متفاوت باشد. مثلا در درس ریاضی کتاب های زیادی چاپ شده اند بهترین آنها ریاضیات تیزهوشان خیلی سبز – مبتکران – فارابی و اندیشمند هستند که در این بین مثلا کتاب اندیشمند به دلیل پاسخ سوالات تشریحی کامل و متفاوت آن از کیفیت مناسبی برخوردار است.

راه ارتباط با مشاوران درخت دانش

تیزهوشان گرامی می توانند جهت دریافت برنامه جامع درسی و تحصیلی خود و همچنین گرفتن اطلاعات لازم جهت شرکت در آزمون تیزهوشان، می توانند با شماره تلفن 9099072943 از تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پیشرفت تحصیلی خود را از مشاوران درخت دانش بخواهند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

درخت دانش برای تمامی دانش آموزان مستعد و پر تلاش ایران عزیز آرزوی موفقیت و سربلندی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.