درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

خرید صندلی رشته های پزشکی بدون کنکور واقعیت دارد یا نه!!!


خرید صندلی رشته های پزشکی بدون کنکور واقعیت دارد یا نه!!!

چند سالی است تب داغ لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان در بین داوطلبان متقاضی پزشکی بدون کنکور در ایران، داروسازی بدون کنکور در کیش، دندانپزشکی بدون کنکور در پردیس تهران و حتی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور، با عنوان خرید صندلی در این دانشگاه ها بالاست.

در این مقاله قصد داریم به واقعیت خرید صندلی پزشکی بدون آزمون در ایران پایان دهیم و راههای ورود به رشته های پزشکی را توضیح دهیم، روش ورود به رشته های پزشکی از طریق ثبت نام کنکور سراسری 98 و کسب رتبه های لازم برای قبولی در کنکور هر سال می باشد که داوطلب باید با برنامه ریزی درست و پایه ای و همچنین اطلاع از میانگین درصدها و رتبه آخرین نفر قبولی بتواند در رشته های پزشکی پردیس خود گردان رتبه لازم را کسب نماید.

روش بعدی تحصیل در رشته های پزشکی بدون کنکور تحصیل در خارج از کشور و ادامه تحصیل در آن کشور و یا بعد از گذراندن 32 واحد ( در دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت) انتقالی به دانشگاه های پردیس بین الملل در ایران که بر اساس اطلاعیه های وزارت بهداشت تا آخر امسال داوطلبان می تواند در صورت داشتن شرایط لازم انتقالی دریافت نمایند.

برای اطلاع از شرایط انتقالی و نحوه ثبت نام در رشته های بدون کنکور در خارج از کشور و روشهای انتقالی بعد از گذراندن واحدهای مشخص شده هر سال و تحصیل در رشته های پزشکی بدون کنکور در ایران در دانشگاه های پردیس می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا برای اطلاع از لیست دانشگاه های مورد پذیرش و تحصیل خارج از کشور رشته های پزشکی بدون کنکور روسیه کلیک نمایید.

رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 کدامند؟

سوال اکثر داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد این است که چه رشته های را بدون کنکور در رشته تجربی داریم یا رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟، بهترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها کدامند؟یا اصلا رشته های پزشکی یا رشته های پیراپزشکی بدون کنکور در دانشگاه آزاد داریم؟لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد کدامند؟

پذیرش رشته های پزشکی بدون کنکور در ایران مانند: رشته پزشکی بدون آزمون، رشته دندان پزشکی بدون کنکور و رشته داروسازی بدون کنکور متاسفانه دو سالی است که جز رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قرار نگرفته است، و امید داریم در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 این رشته ها را داشته باشیم. در ادامه به لیست رشته های ارائه شده بدون کنکور آزاد می پردازیم.

 

برای اطلاع از لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور سراسری(هوشبری-اتاق عمل-مامایی-تکنسین دهان و دندان و ..)، یازده رشته پذیرش بدون کنکور پیراپزشکی سراسری، رشته های پزشکی بدون کنکور خارج از کشور با تحصیل رایگان، رشته های پزشکی بدون کنکور در تهران و دانشگاه بین الملل کیش و شرایط و نحوه ورود و .. می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.