درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

راهنما انتخاب رشته کنکور سراسری


 

راهنما انتخاب رشته کنکور سراسری

برای داشتن یک انتخاب درست باید به عوامل و فاکتورهایی توجه کرد , مهم ترین این فاکتورها توجه به میزان علاقه مندی فرد به رشته تحصیلی است .

رشته ی تحصیلی شما در دانشگاه آینده ی شغلی شما را رقم می زند که باید براساس توانمندی ها و استعدادهایتان باشد , انتخاب ناآگاهانه سبب بروز مشکلاتی در زندگی شخصی و اجتماعی شما و هم چنین هدر رفتن استعداد ها و توانمندی هایتان می گردد پس دقت کافی را در این باره داشته باشید .

نکات مهم انتخاب رشته کنکور سراسری

• در ابتدا رشته های دانشگاهی را بر اساس علایق خود اولویت بندی کنید , عدم علاقه به رشته باعث بی انگیزگی تان می گردد .

• بر اساس شرایط موجود به انتخاب رشته بپردازید و توانایی هایتان را در نظر بگیرید , عدم همخوانی رشته با استعاداهایتان مشکلاتی را برای شما به همراه خواهد داشت .

• رتبه و تراز خود را در انتخاب رشته تان در نظر بگیرید , افرادی که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های دولتی شده باشند در کارنامه اولیه شان درج می شود .

• آینده ی شغلی تان را تصور کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید , شغلی که انتخاب می کنید تاثیر مستقیم بر سلامت روح و جسم شما خواهد داشت .

• حتما از فردی با تجربه در این زمینه مشاوره بگیرید , با خانواده خود مشورت کنید و در صورت لزوم از یک مشاور راهنمایی بگیرید .

• در مورد رشته ها اطلاعات بیش تری کسب کنید و در مورد هر یک از آن ها پرس و جو کنید , ممکن است با علایق شما ناسازگار باشد .

• در شرایطی اقدام به انتخاب رشته کنید که استرس و اضطراب نداشته باشید , اضطراب مانع از این می شود که تصمیمی درست بگیرید .

• اگر شهر دیگری را برای تحصیل انتخاب کرده اید به مواردی چون ; خوابگاه , مسافت محل انتخابی تا محل زندگی و .. توجه کنید .

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات سایت جامع درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

انتخاب رشته کنکور 97

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97

رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

راهنمای انتخاب رشته کنکور 97

مشاوره انتخاب رشته کنکور 97

بدون کنکور مهر 97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات کامل درباره انتخاب رشته کنکور سراسری 97، اطلاعات کامل درباره رشته ها و دانشگاه ها و بازار کار و وضعیت ادامه تحصیل در هر رشته و همچنین انتخاب رشته درست و منطقی با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید و آینده شغلی و تحصیلی خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.