درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

زمان دقیق ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم و پایه نهم



زمان دقیق ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم و پایه نهم

ثبت نام موقت پایه اول ابتدایی اول خرداد ماه، می باشد و ثبت نام پایه هفتم و دهم متوسطه دوره اول و دوم از اول تیرماه آغاز می شود و به مدت 2 هفته ادامه می بابد.

 

مراحل ثبت نام و دوره تحصیلیاول ابتداییپایه هفتمپایه ی دهم
زمان ثبت نام3 تا 15 خرداد1 تا 14 تیر7 تا 20 تیر
اعلام نتایج اولیه16 خرداد15 تیر21 تیر
بررسی مدارک17 تا 26 خرداد17 تا 27 تیر22 تا 28 تیر
تایید مدارک27 تا 3 تیر28 تیر تا 3 مرداد29 تیر تا 5 مرداد
اعلام نتایج نهایی از طرف مدرسه4 تیر4مرداد7مرداد


برای اطلاعات کافی در باب موضوع ثبت نام مدارس شاهد اول راهنمایی ، نتایج نهایی مدارس شاهد اول ابتدایی و پیش ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.


چنانچه شما متقاضی تحصیل در مدارس شاهد می باشید توجه داشته باشید که ثبت نام شما به صورت قطعی بوده و همچنین زمان بندی ثبت نام در این مدارس به این صورت است که در پایه ی اول ابتدایی 3 تا 15 خرداد ماه و ثبت نام پایه هفتم (1 تا 14 تیر ماه) و دهم (7 تا 20تیرماه) که هم متوسطه اول و دوم را شامل می شود از اوایل تیر ماه آغاز شده و تا دو هفته ادامه می یابد.

 

در رابطه با ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد بایستی بگوییم در دو مرحله موقت و ثبت نام قطعی ، انجام شده و براساس امتیازات دانش آموزان را انتخاب می نمایند. همچنین حضور یکی از والدین به همراه اصل مدارک لازم بوده و اگر دانش آموزان غیر شاهد در زمان مقرر برای ثبت نام اقدام نکنند در زمان های دیگر امکان ثبت نام برای دانش آموزانشان وجود نخواهد داشت . همچنین اعلام نتایج نهایی که از طرف مدرسه می باشد برای پایه اول در 4 تیرماه و پایه هفتم 4 مردادماه و پایه دهم 7 مرداد ماه می باشد.

 

دانش آموزان میان پایه که قصد ادامه تحصیل و ثبت نام مدارس شاهد 97  را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام مدارس شاهد 97-98 آن ها از 1 تا 10 مرداد ماه به صورت حضوری انجام می شود.

مصاحبه مدارس شاهد بعد از قبولی در پیش ثبت نام

 حضور حداقل یکی از والدین و ارائه اصل مدارک هنگام ثبت نام(ثبت نام مدارس شاهد) قطعی ضروری می باشد.

ثبت نام دانش آموزان شاهد بصورت قطعی و ثبت نام دانش آموزان غیرشاهد در دو مرحله (ثبت نام موقت و ثبت نام و ثبت نام قطعی ) به شیوه امتیاز بندی انجام می شود. اولیا دانش آموزان غیرشاهد در موعد مقرر باید در صورت دارا بودن شرایط اولیه ثبت نام، نمونه برگ ثبت نام موقت را تکمیل نمایند.

سامانه سجا (مشاوره تحصیلی درخت دانش)


سایت سجا شاهد که به اختصار با نام سجا معرفی می شود، در بهار 1394 و با هدف یکپارچه سازی کلیه فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران راه اندازی شده و در نشانی saja.medu.ir در دسترس کاربران این سامانه قرار گرفته است..

با آغاز به کار سامانه سجا، تمامی فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران از جمله ثبت نام، برگزاری کلاس های جبرانی و کنکور، نظارت، گزارش گیری و دیگر اقدامات از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

این سامانه سجا حوزه های مختلف مدارس شاهد و ایثارگران همچنین امور مرتبط ادارات شاهد آموزش و پرورش را تحت پوشش خود قرار می دهد.

سامانه سجا جهت صحت اطلاعات و یکپارچگی و جامعیت آماری، به سایر سیستمها از جمله سناد (سامانه ثبت نام الکترونیک دانش آموزان)، بکفا (سیستم های ساماندهی نیروی انسانی)، سیستم پرسنلی ، سیستم واحد سازمانی آموزش و پرورش و سامانه بنیاد شهید متصل است تا اطلاعات موردنیاز در دسترس قرار گیرد و ارائه خدمات مناسب به ایثارگران مقدور شده و فرآیندهای جاری آن تسهیل گردد.

داوطلبان گرامی برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد و نحوه امتیاز در مدارس شاهد بر روی لینک زیر کلیک کنید و یا با شماره تلفن 9099072943 تماس حاصل فرمایید و با مشاوران مجرب درخت دانش مشورت کنید.

 

میزان شهریه مدارس شاهد متوسطه اول(پایه هفتم)

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد در دوره ابتدایی حداقل شهریه 380 هزار و حداکثر 580 هزار تومان،

دوره متوسطه اول حداقل 440 هزار

و حداکثر 660 هزار تومان و دوره متوسطه دوم حداقل 530 هزار و حداکثر 860 هزار تومان است.

ساعات مکمل در مدارس ابتدایی دو ساعت در هفته، متوسطه اول و دوم 4 ساعت در هفته است.

برای مشاهده مقالات پربازدید درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور 97

مدیریت بازرگانی بدون کنکور

رشته های بدون کنکور پزشکی 97
                                                                                                                  راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

به امید موفقیت داوطلبان پر تلاش ایران عزیز


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.