درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97


شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97


با توجه به مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 انتخاب شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای دانشگاه آزاد بدون کنکور (رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد )امکان آن وجود دارد، بسیاری از داوطلبان گرامی به خاطر زمان و فرصت لازم ثبت نام بدون کنکور آزاد 97 خود را به روزهای پایانی موکول کرده اند . لازم به ذکر است به دلیل پر شدن ظرفیت بسیاری از واحدهای دانشگاهی از جمله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران نیمسال اول 97 امکان ثبت نام در روزهای پایانی وجود ندارد چون علی رغم زمان باقیمانده ظرفیت واحدها پر می شود و تنها شانس ادامه تحصیل از طریق دانشگاه مورد علاقه برای کسانی وجود دارد که زودتر ثبت نام نموده و آرامش خود را از بابت ثبت نام حفظ نمایند.


شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97


  • در مقطع کاردانی پیوسته فقط با داشتن یکی از رشته های فنی حرفه ای یا نظری دیپلم سه سال نظام جدید یا دیپلم چهار سال نظام قدیم داشته باشد.
  • در مقطع کاردانی ناپیوسته فقط با داشتن دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم چهار ساله نظام جدید داشته باشد.
  • در مقطع کارشناسی پیوسته دیپلم و پیش دانشگاهی، یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم، یا اینکه فوق دیپلم باشد.
  • در مقطع کارشناسی ناپیوسته باید دارای فوق دیپلم باشد.


تنها شرایط بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 همین می باشد و هیچ شرط دیگری ندارد و به سهولت می توان در این دانشگاه بدون کنکور ثبت نام نمود. البته تحصیل همزمان هم تخلف محسوب می شود مگر در دانشگاه پیام نور(دانشگاه بدون کنکور پیام نور). درضمن داوطلبان مرد نباید مشکل نظام وظیفه داشته باشند. لازم نیست که مدرک کاردانی خود را حتما از دانشگاه آزاد گرفته باشید بلکه از هر کدام از دانشگاههای دولتی، غیر انتفاعی، علمی کاربردی  باشد مورد تایید است. 

هر داوطلب فقط یک رشته محل را می تواند انتخاب نماید چون به راحتی در همان رشته قبول می شود.


زمان و نحوه ی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر97


داوطلبانی که تمایل به ثبت نام در بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97-98 دارند، ابتدا باید کارت اعتباری(ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد) خود را تهیه نموده و و سپس از طریق تماس با مشاوران درخت دانش در مرکز از طریق تلفن ثابت 9099072943 بدون نیاز به کد گیری از منزل خود تماس گرفته و مراحل ثبت نام خود را به مشاوران بسپارند و پس از گذشت کمترین زمان ممکن با تماس مجدد ازتمام شدن مراحل  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خود اطلاع یابند.

البته در صورت مقدور نشدن تهیه کارت اعتباری می توانید با واریز کردن مبلغ ذکر شده با مشاوران درخت دانش تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما کارت اعتباری را نیز برای شما تهیه نموده و کلیه کارهای ثبت نام شما و اطلاع از مهلت و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97 و همچنین دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد را انجام دهند.

نا گفته نماند مدرک فارغ التحصیلان رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد با مدرک فارغ التحصیلان با کنکور دانشگاه آزاد هیچ فرقی ندارد و در مدرک این داوطلبان واژه بدون آزمون ذکر نخواهد شد. و این مساله نگرانی بسیاری از داوطلبان را رفع می کند.


برای مطالعه پر بازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:


شرایط ورود بدون کنکور به دانشگاه هنر تهران

بهترین برنامه برای قبولی در تیزهوشان نهم

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 97


راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش


شماره تماس: 9099072943


کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.