درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران



شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران
دانشگاه سوره چگونه دانشگاهی است ؟

دانشکده هنر دانشگاه سوره دارای چه رشته هایی می باشد ؟

رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر تهران شامل چه رشته هایی است ؟

زمان ثبت نام دانشگاه هنر تهران بدون کنکور چه زمانی است ؟
شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران چیست؟

دانشگاه سوره

دانشگاه سوره به عنوان یکی از موسسه های آموزشی عالی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، با هدف احیای حکمت دینی و معنوی و با شناسایی و بهره گیری از استادان بزرگ علمی و تجربی جهت پرورش هنرمندان جوان و خلاق از سال 1372 با جذب دانشجو در دوره های کاردانی و کارشناسی رشته های سینما، نمایش، معماری، صنایع دستی، موسیقی، مجسمه سازی، گرافیک و نقاشی توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی شروع به فعالیت کرد.

این دانشگاه هنر تهران یا همان دانشگاه سوره در حال حاضر دارای سه دانشکده ی هنر، معماری، فرهنگ و ارتباطات و همچنین پژوهشکده ی مطالعات هنراسلامی، مرکز مطالعات فرهنگی جوانان و مرکز مطالعات معماری ایران و ایتالیا می باشد که با بیش از هشت هزار فارغ التحصیل در رشته های مختلف در حال فعالیت در شهر تهران است.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه انتخاب رشته دانشگاه هنر تهران و شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران بر روی لینک زیر کلیلک کرده و یا از طریق شماره  9099072943  با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل فرمایید.
دانشکده هنر دانشگاه سوره دارای چه رشته هایی است ؟

دانشکده هنر نخستین دانشگاه سوره می باشد که از زمان تاسیس (1372) به جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد پرداخته است(شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران) .

اکنون پس از گذشت 19 سال از سابقه علمی – آموزشی این دانشکده به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های سینما، تصویرمتحرک (انیمیشن) ، ادبیات نمایشی ، هنر اسلامی ، نقاشی ، ارتباط تصویری (گرافیک)، و صنایع دستی ، و در مقطع کارشناسی در رشته های سینما ، نمایش (ادبیات نمایشی -عروسکی – طراحی صحنه – کارگردانی)، گرافیک ، هنراسلامی ، کتابت و نگارگری و نقاشی و از مقطع کارشناسی ناپیوسته ارتباط تصویری (گرافیک) می پردازد.
رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر تهران

چندسالی است که دانشگاه آزاد اسلامی از طریق پذیرش بدون کنکور و از ترم بهمن ماه سال 96 از طریق پذیرش براساس سوابق تحصیلی در تعدادی از رشته ها ثبت نام دانشگاه هنر تهران را انجام می دهد(شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران). از جمله نقاشی، موسیقی، ادبیات نمایشی، عکاسی،بازیگری، طراحی صحنه، نمایش، طراحی صحنه، طراحی پارچه، طراحی پارچه و لباس، در داخل شهر تهران هنرجو می پذیرد.
زمان ثبت نام دانشگاه هنر تهران بدون کنکور

از جمله شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران از طریق دانشگاه آزاد داشتن مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی است. N J, [۱۹.۰۳.۱۸ ۱۰:۰۵] برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور که از بهمن سال 96 به پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تبدیل شد می توانید برای ثبت نام بابت ورودی مهرماه در رشته های هنر از اواسط تابستان برای ثبت نام اولیه اقدام کرد.برای معرفی دانشگاه هنر تهران بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

معرفی دانشگاه هنر تهران

معرفی منابع کنکور 97 هنر

بنابراین زمان ثبت نام دانشگاه هنر تهران بدون کنکور در اواسط مرداد ماه 97 می باشد. برای اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره تلفن  9099072943  تماس بگیرید و یا بر روی لینک قرمز کلیک کنید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

به امید موفقیت داوطلبان پر تلاش ایران عزیز

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.