درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

بهترین رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد



بهترین رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد 


آیا تا کنون به این فکر کرده اید که به دور از استرس و سختی کنکور در رشته ی مورد علاقه تان در دانشگاه پذیرش شوید؟ در سال های اخیر دانشگاه آزاد این امکان را در اختیار داوطلبان قرار داده است تا به صورت کنکور وارد دانشگاه شوند.

حال که قبولی در دانشگاه دیگر نیاز به رتبه و کنکور ندارد لازم است با دقت بیشتری انتخاب رشته انجام شود.

 طبق روال هر ساله شاهد پذیرش داوطلبان در دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی به دو طریق ثبت نام با آزمون (شرکت در کنکور سراسری ) وثبت نام بدون آزمون دانشگاه ازاد هستیم. زمان اعلام بدون کنکور نیمسال دوم ورودی های بهمن ماه می بایست در آذر ماه نسبت به انجام ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه ازاد خود اقدام نمایند.برای ثبت نام اولیه دانشگاه بدون کنکور نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نخواهد بود.نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم به این صورت است که متقاضیان  می توانند برای انجام ثبت نام به صورت اینترنتی به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه نمایند و پس از تکمیل ثبت نام از دریافت رسید مربوط به ثبت نام خود غافل نشوید تا در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه مربوطه با دارا بودن دیگر  مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت حضوری جهت تکمیل ثبت نام نهایی به دانشگاه مربوطه مراجعه نمایید.ضمن اینکه به این نکته توجه داشته باشید که  اولین رشته انتخابی شما (درصورت داشتن ظرفیت رشته موردنظر ) به منزله قبولی در همان رشته خواهد بود.در ادامه مطلب به بررسی شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد و ارائه لیست رشته های بدون کنکور رشته تجربی دانشگاه آزاد پرداخته ایم.


رشته های پزشکی بدون کنکور


این روزها شایعات بسیاری در خصوص رشته پزشکی بدون کنکور در سایتهای مختلف و در محافل عمومی رواج یافته است. و متاسفانه خیلی از سایتهای مشاوره تحصیلی به هر دلیلی، داوطلبان و دانش آموختگان سرزمینمان را دچار سردرگمی کرده، نه تنها کمکی به حل و یافتن بهترین راه و بهترین رشته و بهترین مکان یا دانشگاه نمی کنند بلکه داوطلبان گرامی را بیشتر در این مباحث گم می نمایند.

درخت دانش در این پست قصد دارد تا واقعیت رشته های دانشگاهی بدون کنکور تجربی را برایتان تشریح نماید.

امکان تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، علوم پزشکی و .. وجود ندارد.

برای یافتن جواب سوال بسیاری از داوطلبان گرامی که پس دانشگاه های علمی کاربردی، علوم پزشکی، آزاد اسلامی برای چه رشته هایی بدون کنکور دانشجو می پذیرند باید ادامه مطلب را با درخت دانش همراه باشید.


بدون کنکور دانشگاه علوم پزشکی


دانشگاه علوم پزشکی هر سال دربرخی از  رشته های پیرا پزشکی به صورت بدون کنکور فقط با شرط سوابق تحصیلی به صورت نیمه متمرکز اقدام به جذب دانشجو می کنند.  این دانشگاه در مقطع کاردانی در رشته هایی مانند اتاق عمل، هوشبری، مامایی، دامپزشکی، مهندسی پزشکی ، تکنیسین سلامت دهان، گیاه پزشکی و غیره دانشجو می پذیرد.

شرط سوابق تحصیلی، قبولی در مصاحبه به دلیل نیمه متمرکز بودن آن ، بومی بودن برای تحصیل، به صورت رشته های بدون کنکور تجربی در دانشگاه علوم پزشکی مورد سنجش قرار می گیرد.


دانشگاه آزاد اسلامی به غیر از رشته های پزشکی و پیراپزشکی تقریبا در 90 درصد رشته های دیگر پذیرش بدون کنکور دارد.


مشاوره انتخاب رشته رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد


دوستان عزیزی که متقاضی ثبت نام برای رشته های بدون کنکور بهمن ماه96-97 برای اطلاع از رشته های بدون کنکور واحدهای دانشگاهی تهران و دیگر دانشگاههای آزاد کشور می تواند بروی نام دانشگاهها کلیک کنید.


رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام 


داوطلبان گرامی برای یافتن پاسخ سوالات خود در زمینه انتخاب دانشگاه و انتخاب رشته های بدون کنکور (رشته های پزشکی بدون کنکور) و همچنین لیس رشته ها در سایر استانها و دانشگاههای کشور می توانند با شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرند و از راهنمایی مشاوران مجرب و متخصص درخت دانش بهره مند گردند. در صورت مشغول بودن خط تلفن می توانند سوالات خود را از طریق سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مطرح کرده تا در کمترین زمان به آنها پاسخ داده شود. برای اطلاعات کافی از تمامی رشته ها و محل های دانشگاهی مثل(رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران-رشته های بدون کنکور تهران جنوب-رشته های بدون کنکور ازاد اهواز)و همه ی شهرهای دیگر می توانید به سایت درخت دانش مراجعه کنید.
راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل
شماره تماس: 9099072943
کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.